Terminy i opłaty

Przed rezerwacją hotelu i zakupem biletów dojazdowych zachęcamy do zapoznania się z terminami, których należy dotrzymać, oraz kosztami konferencji.

Terminy

  • 01-31 lipca 2025 r. – rejestracja uczestników za pośrednictwem formularza online
  • Do 14 dni od momentu rejestracji – wnoszenie opłat za udział w 17. FMB
  • 11-12 września 2025 r. – 17. Forum Młodych Bibliotekarzy (Mediateka MEMO, Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi)

Opłaty

Koszt udziału w 17. Forum Młodych Bibliotekarzy wynosi:

  • 350 zł netto
  • 330 zł netto (członkowie SBP)

+ 23% VAT dla osób prywatnych:

  • 430,50 zł
  • 405,90 zł (członkowie SBP)

Opłata obejmuje:

  • uczestnictwo w wykładach, panelach dyskusyjnych i warsztatach,
  • materiały konferencyjne,
  • catering (przerwy kawowe, obiad, lunch-to-go drugiego dnia konferencji),
  • udział w silent disco, 
  • spacer po Łodzi z przewodnikiem.

Wpłat należy dokonywać w ciągu 14 dni od dnia rejestracji na adres:

Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich – Zarząd Główny

ul. Konopczyńskiego 5/7, 00-335 Warszawa

Bank: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Numer Konta: 46 1940 1076 3122 4176 0000 0000

Tytuł przelewu: 17. FMB / [imię i nazwisko]

W sprawie opłat za udział w Forum, w tym m.in. faktur pro-forma, prosimy o kontakt z Panem Marcinem Długoszem – Księgowym Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich.

Kontakt:

tel. 728 488 128

e-mail: finanse@sbp.pl