FAQ - Czyli sekcja pytań i odpowiedzi

Tak, każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

Tak, podczas konferencji zostanie wyznaczone stanowisko oraz osoba odpowiedzialna za podbijanie delegacji.

Tak, przewidziane będzie specjalne miejsce na przechowanie bagażu. Szczegółowe informacje zostaną podane bliżej terminu wydarzenia.

Tak, koszt udziału w konferencji jest stały i nie zmienia się w zależności od wybranych aktywności.

Forum Młodych Bibliotekarzy jest skierowane do osób pracujących w różnych typach bibliotek na terenie całej Polski. To wydarzenie dla młodych pracowników bibliotek, którzy chcą rozwijać się zawodowo, zdobywać nowe kompetencje i działać na rzecz kultury.

Zachęcamy do przesyłania zgłoszeń na adres e-mail: prelegencifmb17@biblioteka.lodz.pl. Rejestracja prelegentów trwa do 31 maja 2025 r. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce „Dla Prelegentów”.

Tegoroczna edycja Forum Młodych Bibliotekarzy odbędzie się w dwóch lokalizacjach: Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi (ul. Gdańska 100/102) oraz w Mediatece MEMO, filii 29 Biblioteki Miejskiej w Łodzi (ul. Moniuszki 5). Wydarzenie obejmuje także spacer po centrum miasta.

Biblioteki, w których odbędzie się konferencja, nie posiadają własnych miejsc parkingowych. Zachęcamy do korzystania z pobliskich parkingów publicznych(płatnych).

Nie, organizatorzy nie zapewniają zakwaterowania. Uczestnicy są proszeni o samodzielne zorganizowanie noclegu.

Tak, uczestnicy konferencji mają zapewnione wyżywienie w ramach opłaty rejestracyjnej.

Tegoroczna edycja przewidziana jest jako wydarzenie stacjonarne.